czwartek, 25 sierpnia 2011

FAKT w oczach polskich celebrytów

źródło: wirtualnemedia.pl

Z wielką pompą ruszyła kampania dziennika FAKT. W reklamach zobaczymy między innymi Piotra Kupichę, Monikę Pyrek czy też Krzysztofa Diablo Włodarczyka. Podobno gwiazdy mówią to, co myślą o tej gazecie. Wprawiło mnie to w lekki szok i jestem więcej, niż pewna, że w umowie widniała klauzula na temat własnej opinii o wydźwięku pozytywnym lub chociażby neutralnym. Za promocję gazety celebryci nie zainkasowali gaży do kieszeni, a symboliczne kwoty zostały przekazane na cele charytatywne. Dobre serce to rozumiem, ale czemu akurat symbolicznie?
FAKT niezmiennie pozostaje liderem na polskim rynku prasy codziennej w kategorii sprzedanych egzemplarzy. I jak widać ma apetyt na jeszcze więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz